pengikut :)

Thursday, 24 November 2011

-9

yeahh~ smlm dh ms0k 5 bulan  aku kple ngn ang bie....semalam tak sempat nak update bl0g., aku bzy n kena tdor awal.,, coz aku kena p skolah., tapi bangun lewat ari nih... so tak p laa..hhehe ..knp aku gelak? lwak kaw? dk kn..memang tak lawak..saja suka2 gelak.. kesah ap kaw.. :P  haa~ aku nak critaa nih..dengar taw..kalau tak maw pn dengar jlah..alang2 dh ms0k bl0g aku yg x sberapa niyh.. 0k2.. malas nk tulis pnjang lebar.. nnti mpa x bca plk an.. 0k2~ .aq sayang  sangat2 kt budax nih.. ., cewaah~  ang jangan branie2 curang dengan aku weyhh bie.,, kalau aku dapat taw.,, siap ang dengan aku.,, aku tembak ang dengan senapang gajah.,, hahahaha.,,! jahat kan aku.,, :)) ang jangan bwat maen2 dengan aku bie.,, weyh mpa nk tw dk.,,kalau tak mau taw pun.,, kena taw jugak.. haha!  aku suka cari pasai dengan dia.,, kalau aku tak cari pasai aku tak buleyh dok senyap.,, tapi kadang-2 ang ska amik seyesz.,, grr! tapi tak paa.,, aku cenaa takpaa bie., janji ang eppy sudah an.,, :) tapi satu jaw aku mntak ,ang jangan sakitkan aty aku sudah laa nah... dy pnh nyanyi kt aku smbil maen gitar 0hh.,, kau ada? hehe.. yeah! sukaa gilaa...weyh mpa jangan berani2 amik dia.. .,.. kalau nak sangat mai tanya aku dulu... .tuh pun kalau rasa nak kenaa maki hamun laa. . dah banyak p0mpuan yang berani nak rampaz dia dari aku .tapi 1 pn xlepass .. HAHAha!! jangan dok suka rampaz BF 0wang sangat laa.,,sepak laju2 kang. .. aku FUCK p0mpuan cm 2.. . banyak lgi laki laen kt snaa kn gurlzz ? .. . s0 pndai2 laa cri k.. . PEACE (Y)




No comments:

Post a Comment