pengikut :)

Monday 24 October 2011

-6

Ini adalah sebuah kisah percintaan di internet yang menyayat hati......
ada seorang remaja lelaki dan perempuan berumur 18 tahun...mereka telah berkenalan di internet dan menjadi teman yang sangat rapat...remaja lelaki itu tinggal di KEDAH,,manakala remaja perempuan itu pula tinggal di SARAWAK..mereka sering bertukar-tukar pendapat dan meluahkan masalah masing-masing....kedua-dua mereka ini ada masalah dalam hidup(terkongkong oleh keluarga)...tapi meraka ada antara satu sama lain....

pada suatu hari mereka sedang chatting di internet...
perempuan :saya ada sesuatu nak beritahu kepada awak...
lelaki :yaa??
perempuan :saya sukakan awak dan cintakan awak!
lelaki :saya juga cintakan awak.....
perempuan :tidak! cinta awak tidak sama seperti saya..
lelaki :.................(mendiamkan diri)


remaja lelaki itu terus offline..remaja perempuan itu pula menangis dengan menyesal dengan kata-katanya...tetapi remaja lelaki itu berusaha untuk menjaga hubungan cinta ini...lalu remaja lelaki itu menghubungi remaja perempuan itu melalui telefon.........

perempuan :hell0!!
lelaki          :hello,, hey! saya ni...
perempuan :awak saya nak minta maa....
lelaki          :tak perlu minta maaf saya betul-betul cintakan awakk!

perempuan :betulkah....? tapi kita tak boleh berjumpa dan.....keluarga saya mesti tak benarkan saya pergi ke semenanjung...saya tak        punya duit yang banyak....
lelaki          :saya faham! saya pun sama...keluarga saya juga mesti tak benarkan saya pergi ke sarawak....
                   perempuan :mungkin kita boleh tunggu beberepa tahun lagi....selepas itu saya berjanji untuk  bersama awak..          
lelaki          :saya tak kisah pun walau beratus tahun pun......'saya cintakan awak'
perempuan :saya cintakan awak juga..............................(line telefon terputus)


setelah hampir lima tahun..mereka masih mengekalkan hubungan mereka,,dan hubungan itu bertambah erat.....pada suatu malam yang sunyi, mereka chatting di internet lagi.....
perempuan  :awak duit saya dah cukup untuk pergi ke KEDAH untuk bersama dengan awak....

lelaki           :betulkah..? awak serius ke nih??

perempuan  :ya saya betul-betul serius


maka mereka pun merancang lah untuk berjumpa dannn.....si perempuan itu telah menetapkan tarikh penerbangan..si lelaki itu sangat gembira dan..tidak sabar untuk berjumpa dengan kekasih hatinyaa..sehinggalah hari yang dinanti-nanti....si  lelaki menunggu si perempuan di lapangan terbang KEDAH dengan hati yang terbuka....bertahun lamanya mereka menunggu..kini tiba masanyaa,,pertemuan cinta yang ditagih dan terhalang oleh keluarga..... di saat mereka bertentang mata,,, si lelaki tepaku dan menitiskan air mata dan lelaki itu berkata... "tak sangka......" setelah bertahun lamanya.... aku... aku" 
aku" bercinta dengan pondan..."

lelaki itu terus membunuh kekasih hatinya..yang kononnya perempuan itu....dan lelaki itu telah dipenjarakan serta bakal dihukum gantung kerana membunuh.....!

begitulah pengakhiran kisah cinta yang menyanyat hati ini....
KAH KAH KAH KAH...!!!!


No comments:

Post a Comment