pengikut :)

Monday, 24 October 2011

-2

heyy..wiena ada story nih.. na dngr ark?? 
wiena ada membe yg baek gla dengan wiena.. klau wiena ada problem yang wiena nak crita kat dia.. mesti dia dengar..dia pun macam tu jugak... dia suka tolong wiena kalau wiena ada masalah.. selama wiena kawan dengan dia.. wiena tak pernah gaduh dengan dia sekali pun.. . dia bestie wiena ....jangan anggap laen pulak nohh.... ampa jangan amik dia dari wiena tw.. mpa amik siap mpa...wiena suka kawan dengan dia sebab dia baek,, suka tolong wiena,, comey... ( jangan kembang auw)
aku sayangs hang wey LUBNA!!

No comments:

Post a Comment